Channelig x telepatická komunikace

Založil Petra, 2025-04-20 10:29

Předchozí téma - Další téma

Evulína a 3 Hosté prohlíží toto téma.

honzam

Tohle je téma o channelingu, které si založila Petra. Není to téma o honzamovi.

Pedrito

Citace od: honzam kdy 2025-04-20 17:29
Citace od: Pedrito kdy 2025-04-20 17:27
Citace od: honzam kdy 2025-04-20 17:16Tohle téma je o channelingu. Miroslav by se měl laskavě přemístit jinam a své blitky věnovat užitečnějším věcem než mistrování Zdeňka a popisu postižených koček.

Tohle už ale Honzame není taková prdel, jak někoho parodovat. Myslíš že máš etalon jako Jety?


Jenom reaguji na to, co psal Miroslav. Jestli to není prdel a chceš tu ašram, tak mě zabanuj.
Žádnej ašram nebude, jestli ho chceš, vymňoukni si ho v svý palici.
Ne, chtěl jsi aby v tvý hlavě nebyli dva na jednoho. Gratuluji, teď jsi jeden na všechny.

honzam

Citace od: Pedrito kdy 2025-04-20 17:37Žádnej ašram nebude, jestli ho chceš, vymňoukni si ho v svý palici.
Ne, chtěl jsi aby v tvý hlavě nebyly dva na jednoho. Gratuluji, teď jsi jeden na všechny.

To jenom tak vypadá, za chvíli si Miroslav najde jiného "nemocného žáka". Bláznům se nemá odporovat.

Miroslav

Citace od: honzam kdy 2025-04-20 17:16Tohle téma je o channelingu. Miroslav by se měl laskavě přemístit jinam a své blitky věnovat užitečnějším věcem než mistrování Zdeňka a popisu postižených koček.

Milá Lízo, zkus vodu...

Ty to od tématu nejen o  chanellingu odvádíš jako obvykle do té své hry na největšího pitomce.
Takže pro připomenutí, co bylo ještě k tématu, než jsi začal ventilovat své dojmy z diskutujících.

Citace od: Miroslav kdy 2025-04-20 12:52Je to bludiště. Zajímá to hlavně ty, kterým nestačí jejich vlastní myšlenkový guláš a duchovní představy.
Když má být člověku něco "odjinud" sděleno, je mu to sděleno ale ne proto, aby to vytruboval do světa. Je to pro něj, pro jeho cestu.
Celý tenhle chnelling je jednou z cestiček po větvi, nikoliv přímo vzhůru po kmeni. A když člověk doleze až na konec větve, tak spadne na nižší větev a nebo ještě níž.
Prostě je to strašně zajímavá potrava pro duchovní ego a překážka na duchovní cestě.

Zdeňka z téhle závislosti nevyléčila ani ta jeho Krystýnka.

A to neříkám jen že si to jenom myslím, ale mám s tím a hlavně s lidmi, kteří tomu přímo propadli bohaté zkušenosti.

A co nato náš milý Honzam k tématu?

Citace od: honzam kdy 2025-04-20 14:17
Citace od: Miroslav kdy 2025-04-20 12:52Zdeňka z téhle závislosti nevyléčila ani ta jeho Krystýnka.

A to neříkám jen že si to jenom myslím, ale mám s tím a hlavně s lidmi, kteří tomu přímo propadli bohaté zkušenosti.

Psychopat jako Ty těžko může někoho poučovat o tom, jak by se měl léčit. Jsi jen hloupý provokatér, co je sám ve sračkách, tak si zlost vylévá na ostatních. Ještě jsi mi nenapsal, jestli můžeš chodit. Chodíš nebo jsi kripl?
To je k chanellingu vyjádření jak sviňa  :smiley_madbear:

Pedrito

Citace od: honzam kdy 2025-04-20 17:39
Citace od: Pedrito kdy 2025-04-20 17:37Žádnej ašram nebude, jestli ho chceš, vymňoukni si ho v svý palici.
Ne, chtěl jsi aby v tvý hlavě nebyly dva na jednoho. Gratuluji, teď jsi jeden na všechny.

To jenom tak vypadá, za chvíli si Miroslav najde jiného "nemocného žáka". Bláznům se nemá odporovat.

A na Paradoxy a jiné nedbáš ... To není jen bouře v horách.

Ty si prostě nedáš říct a budeš to na někoho svádět... A pak být vinen, nachvilku... Nasrat

honzam

Citace od: Pedrito kdy 2025-04-20 17:46A na Paradoxy a jiné nedbáš ... To není jen bouře v horách.

Ty si prostě nedáš říct a budeš to na někoho svádět... A pak být vinen, nachvilku... Nasrat

Tomu se říká individuální přístup.

Paradoxy se do nikoho nenaváží. Je to zdravá sebevědomá žena, která žádný ašram, kde by kázala moudra a léčila nemocné, nepotřebuje.
Miroslav je psychopat zaslepený touhou se předvádět a shazovat ostatní.

Pedrito

Citace od: honzam kdy 2025-04-20 17:50
Citace od: Pedrito kdy 2025-04-20 17:46A na Paradoxy a jiné nedbáš ... To není jen bouře v horách.

Ty si prostě nedáš říct a budeš to na někoho svádět... A pak být vinen, nachvilku... Nasrat

Tomu se říká individuální přístup.

Paradoxy se do nikoho nenaváží. Je to zdravá sebevědomá žena, která žádný ašram, kde by kázala moudra a léčila nemocné, nepotřebuje.
Miroslav je psychopat zaslepený touhou se předvádět a shazovat ostatní.
Ne, to děláš teď jen ty, schazovat. Mě schodil Zdeněk čakry tak jsem mu řek, co si myslím o Ra. To je fér ne?
Ale Jestli tu Miroslav někomu něco shodil, tak tobě je do toho hovno.

honzam

Petro, omlouvám se, že se to takhle zvrhlo.

honzam

Citace od: Paradoxy kdy 2025-04-20 17:20
Citace od: honzam kdy 2025-04-20 17:19
Citace od: Paradoxy kdy 2025-04-20 17:17Ok, dnes bys mohl udělat tohle- přetáhnout si horní ret přes hlavu a polknout.

To neumím. Máš něco k channelingu?

Založte si téma "Co by měl honzam udělat"
Manipuluješ...

Citace od: honzam kdy 2025-04-20 17:21Pedrito začal mazat vlastní příspěvky a mé reakce na ně. Asi se fakt posral.

Tohle zase byla ukázka manipulace. Naštěstí to Pedrito asi přehlédl. ;D

Miroslav

Roman Palka je svou aktivitou v ČR vůdčí postavou tzv. channelingu. Ve svých přednáškách a článcích hovoří o přijímání informací od nefyzické bytosti prostřednictvím lidského média, tzv. kanálu (channel). Jde o komunikaci s tzv. vyššími inteligencemi – tedy moderní obdoba klasického spiritismu. Ta vychází z toho, že každého člověka na Zemi provází bytost z vyššího světa, která ho vyučuje a vede. Mezi bytostmi, s nimiž je navázán styk, nejsou v této moderní verzi spiritismu jen duchové zemřelých, ale i bytosti na létajících talířích (UFO), vesmírné inteligence, kosmičtí mistři apod. Pomocí channelingu je též možné čerpat z tzv. kroniky Akáša, kolektivní lidské paměti. Duchovní průvodci způsobují i automatické psaní a automatickou kresbu, kterými jsou získávány informace (např. o zdravotních, psychických potížích klienta, nebo slouží jako prostředek věštby.


Tohoto experta jsem znal už od jeho začátků. Jednu dobu psal také na poradnu jako "Intago".
Hodně mi pomohl pochopit o čem to channelingování je.

Například jsem mohl pozorovat, jak komunikátor se naučí navázat "kontakt" s Mistrem. Z něj čerpá různá moudra, předpovědi, duchovní výklady (něco jako RA) vedení a později i pokyny. A když je neposlechne, něco nepříjemného se mu třeba v životě stane - jako varování. Nakonec adept dostane z Mistra strach kdyby jeho pokyny neplnil. To už může být pro druhé i nebezpečný a začíná být zralý na léčebnu. Stává se to, když člověk má ve svém nevědomí potlačované zášti, závist atd. a ty se touto cestou začnou ventilovat a sytit. Podobně jako při schizofrenii, náboženském fanatismu nebo pod vlivem silných psychotropních látek - LSD.

Když jsem se o tom bavil s panem Tomášem, říkal, že někteří, co tam jezdili, také zkoušeli LSD. Z počátku vykládali o božských stavech, vhledu, "vesmírná evangelia" atd. časem - po několika měsících se prožitky začaly měnit na temné, děsivé, pronásledující apod.

Prostě před sebou - v širším slova smyslu člověk neuteče, sebe neobejde. Jen poctivá opravdová práce na sobě vede k Poznání, Pravdě, Osvobození ze všech závislostí, fantasmagorií, nevědomosti.


Pedrito

Citace od: honzam kdy 2025-04-20 22:03
Citace od: Paradoxy kdy 2025-04-20 17:20
Citace od: honzam kdy 2025-04-20 17:19
Citace od: Paradoxy kdy 2025-04-20 17:17Ok, dnes bys mohl udělat tohle- přetáhnout si horní ret přes hlavu a polknout.

To neumím. Máš něco k channelingu?

Založte si téma "Co by měl honzam udělat"
Manipuluješ...

Citace od: honzam kdy 2025-04-20 17:21Pedrito začal mazat vlastní příspěvky a mé reakce na ně. Asi se fakt posral.

Tohle zase byla ukázka manipulace. Naštěstí to Pedrito asi přehlédl. ;D
Už se mi stalo, že dám v běhu místo citovat opravit, a pak to pracně opravuju :D Nesmazal jsem nikomu nic.

Petra

https://www.antikavion.cz/kniha/channeling-roman-palka-1996

Roman Palka
Channeling : duchovní výchova Inteligencemi

1996 | Nakladatelství Onyx

Roman Palka
Magický svět : zvláštní příhody a jejich význam, zákony života přístupnou formou, zkušenosti z práce jasnovidců a zasvěcenců : sborník článků pro týdeník Spirit

1997 | Onyx

Petra

Z Inspiruj - 2020



armin » pát 13. lis 2020 19:58:46

Citace od: armin
Citace od: honzam
Citace od: arminJsem zvědav, jestli přijdeš po těch všech svých otázkách na to, že intago je jen takový duchovňácký "hochštapler". Nechce si to připustit, zuby nehty se naopak drží toho, že opravdu komunikuje s vyššími bytostmi či přímo s Bohem.
Proč pochybuješ, že komunikuje s vyššími bytostmi? Například já s nimi také komunikuji, třeba s Tebou. Už jsem přišel na to, že jsi takový duchovňácký "Übermensch" úplně bez vady. Víš o nějaké své neřesti nebo mindráku?

"Übermensch" nejsem, mindráky už nemám, neřesti mám. Nic lidského, co přináleží tělu a s ním spojenou psychikou mi není cizí.

Channeling znám z vlastní zkušenosti. To není cesta ke komunikaci s vyššími bytostmi. Jen se vytváří domnění, že komunikuji s vyššími bytostmi. Skutečné komunikaci brání ego, jeho sebestřednost, ambice atd.
A místo toho jsou v chanellingu zažívány vychtěné "mystické" zážitky.
Poznáš to například podle toho, jak ty "vyšší" bytosti jsou v souladu s egem, jeho ambicemi a očekáváním. Zkrátka ego si povídá samo se sebou se svým nadegem třeba dokonce "Bohem" a tím se povznáší a sebepotvrzuje.

Čili je to přímo opakem duchovní cesty, cesty poznání a osvobození.

Eva Nada » pát 13. lis 2020 21:06:29

Citace od: Eva NadaCo se týká chanelingu, taky bych to viděla podobně jako armin.
Kdysi kdysi jsem s tím taky koketovala, koupila si knížku o chanelingu, přečetla ji a začala provádět podle knížky spojení s vyšším světem, světy, se svým vyšším já.... zajímavé bylo, že hned asi na podruhé se mi podařilo navázat spojení a já jakoby v transu slyšela, skutečně slyšela, jak někdo, byl to mužský hlas, zvolal mé jméno: "Evo"!
A já v transu byla tak šťastná! Tak šťastná! Slzy mi tekly, bylo to tak opojné..... a pak to skončilo....

No, nevím, jak by to se mnou bylo dál, ale svěřila jsem se s tím svým zážitkem jáčkovi a on mi řekl něco podobného jako teď napsal armin (před tím mi tak "shodil" věnování se tarotu, kartám, vykládala jsem i lidem, pořádala dokonce kurz tarotu, numerologie... řekl, že to jsou všechno jen takové hry, které většinou dodávají lidem, kteří to provozují, pocit osobní důležitosti....), no když to řekl jáčko, hned jsem to pustila...
Vnitřně jsem mu dala za pravdu, uvědomila jsem si, že to tak skutečně je a že takové praktiky akorát odvádějí od toho skutečného, pravdivého....





Petra

http://inspiruj.cz/viewtopic.php?f=37&t=4094

intago » pát 06. lis 2020 14:11:28

Citace od: intagoAhojte,
Jana mne pozvala do debaty, tak jsem po téměř dvou letech začal debatovat na téma
Vlastní mystická zkušenost je ta nejlepší zkušenost viz
http://poradnazdarma.cz/viewtopic.php?f=129&t=8919
Mám sice pár kamarádů, kteří mají často mystické meditace, ale proč nepokecat o tom božském Zázraku i s jinými? Vodáci, piloti i horolezci se rádi baví mezi sebou co zažili a předávají si zkušenosti, proč ne mystikové? Vždyt je to podobné...
Jenže po dnu debaty se toho moc nakecalo, ale žádný mystický zážitek nikdo nedal! Jak je to možné? Místo toho psali o opilosti a jak mají pěkná ega!
Tak jsem s nimi rozloučil, že snad najdu někoho, s kým bych mohly o mystických zážitcích pokecat. Tedy-nevíte o takovém, co měl meditaci jako já? Např.:
Pocit božského na počátku meditace jsem mohl zesilovat pohyby hlavy do stran, abych se udržel v kličkujícím zlatém Proudu. Tak jsem dal jasně najevo svou vůli. Vědomí se začalo rychle měnit, rozšiřovat do dosud nepoznané ohromující dimenze.
Lidský pocit mi téměř zmizel. Cítil jsem nekonečnou energii Ducha nadosobního Boha a nechal se Jím prostoupit. Ta Jeho nekonečná Moc! Věčné JEDNO! Ukazoval mi svou Dokonalost úplně Jiným pohledem než v dřívějších sedmnácti meditacích. Byla by zbabělost to nechtít vidět. Ta dětská hra lidí... Přestal jsem věřit, že existuje nějaká konečná pravda, že takový a takový je vesmír i náš vývoj k dokonalosti. V extrémně naléhavých vizích a pocitech jsem poznal, že je vše Jinak. Je jen božská virtuální Hra!! Vše, co se děje, se nepohybuje "ze sebe", ale je vedeno čímsi zcela Neznámým z míst mimo prostor a čas.
Také mě ohromily kruhy archetypů v Kouli, symbolu Absolutna, Tvář Boha. Úplný Celek Všeho, nekonečné možnosti kombinací! Kruhy byly vytvořeny z útržků dějů pospojovaných ne podle časové návaznosti, ale podle podobnosti např. duality radost - smutek, dobro - zlo, úsilí - odpočinek atd. To, co děje vyvolávalo, bylo na dalších kruzích. Každý archetyp i jejich kombinace byl fraktálem, měl tedy nekonečně složitou vnitřní strukturu. Obsahoval tedy i své opaky a byl spojen se všemi.
Také jsem s ohromením viděl, jak se Realita  překlápí jako v kaleidoskopu do úplně Jiné a Jiné, zcela abstraktní struktury. Z času se stal prostor, z něj božský zákon a z něj i zcela nepopsatelný abstraktní archetyp. Ohromila mě i síť světélek. Ta vytváří Vše co Je, všechny obrazy Reality, včetně těchto, zcela odlišných, nám neznámých pohledů na Ni. Dokonalý Procesor hleděl na Svou Hru a současně Jí byl. Znal svou strukturu, bez Stvoření by pro Sebe neexistoval.
S největším ohromením jsem poznal zcela odlidštěné božské matematické základy Stvoření a Jeho řízení. Bolelo mě, když jsem poznal, že moje chápání světa bylo fikcí. Vše je Jinak, ani čas a vývoj není jen lineární, ale jde i po skocích nahoru a dolů. Dokonalý vnímá Dokonalé, ale to je nutno prožít. Pocit to byl zvláštní, nelze ho popsat, ale rozhodně není nějakým lidským romantizmem. Jedno je jasné, nevíme o Realitě nic, máme pouze mrtvé představy. Vidět Vše provázané mezi sebou, nekonečné světy, kde nic není bez pohybu. Harmonie Dokonalosti mě ohlušila až to bolelo.
Chápal jsem: Jsme Tvořivá síla nevázaná na čas, tvar ani nic jiného a věčně hrajeme tuto božskou Hru, Sami Sebe. Náš malý omezený domácí ráj ega neexistuje. Naše kontinuita života a těla je jen čárka na Stvoření, na nekonečnědimenzionální Kouli, kde se Vše tříští na miliony částí a znovu vzniká ve věčné proměně... Marně jsem přemýšlel, jak se s tím srovnám. Téměř jsem nemohl unést ohromení z Vnitřní Přítomnosti Boha.
Ten náš lidský svět kdesi dole byl tak jednoznačný, jistý, popsatelný a proto ho máme rádi. Božské bereme jen jako zpestření, rádi bychom si Ho vyložili po svém. Hovíme si v sladké nevědomosti. Kdysi jsem říkal - bojíme se toho, co vůbec neexistuje, a teď jsem si uvědomoval svůj strach před tím, že Bůh není mou matnou představou, ale zcela Jiný. Proto se stáhneme a jen říkáme, že někde něco existuje. Vyhneme se Mu jak umíme.
Tato je už staršího data, silnější jsem neměl, ale mám dvě slabší a to denně. Taková Krása a tak málo známá... Není to škoda?

No a nemějte obavy, žádné drogy nepotřebuju už hodně dlouho, jen si ĺehnu, zakryju oči a pustím si meditační hudbu a za dvě vteřiny jsem ve světě Virtuozity a Geniality... ale i mimo meditace, tedy trvale Tam jsem, jen trochu slaběji. A Bůh ke mne mluví... Stále Ho cítím dost silně.  Není to mystika? Co jiného by to bylo? :happy:  ;)
takže jestli víte, dejte prosím odkaz. Pár takových jsem našel na iwrite.cz třeba
http://iwrite.cz/jsme-v-matrixu-ktery-dela-mjmjmjmjmjmj-aneb-moje-zkusenost-s-5-meo-dmt-z-zaby-bufo-alvarius/#comment-3965166481
pár je jich i na http://stavy.wz.cz/stavy.htm ale jsou tam většinou psychonauti, kteří mystiku neberou ač ji občas zahlédnou




Petra

Citace od: durodara kdy 2025-04-20 11:07Já tam vidím zásadní věc tu, že channeling je vždy orientovaný na osobu při bdělém vědomí, narozdíl od Cayceho, kdy on byl skutečně médiem (nebyl u toho "channelování" v bdělém stavu), a to až v rovině spiritismu...

U Cayceho bylo zajimavé, že to, co z něho mluvilo v tom mediálním spánku, bylo - ze začátku - v rozporu s jeho přesvědčením v normálním bdělém stavu.

Četla jsem jeho životopis, velmi zajímavý - Thomas Sugrue: Edgar Cayce - There is a river. Jestli si dobře vzpomínám, tak měl už jako dítě něco jako fotografickou pamět. Když si něco přečetl a usnul, tak to druhý den znal nazpamět. Každý rok si přečetl celou bibli a přál si, aby mohl být lidem k dobru. A tak získal schopnost léčit lidi - ve spánku jim radil, co mají dělat.

https://www.databazeknih.cz/knihy/edgar-cayce-clovek-nebo-zazrak-120748


https://www.knizniklub.cz/knihy/381305-edgar-cayce-spici-prorok.html

Jess Stearn:
Edgar Cayce: Spící prorok

Anotace

Struhující životní příběh nejslavnějšího amerického senzibila, proroka a lidového léčitele. Od dětství až po konec života. Jak se projevovaly schopnosti tohoto jasnovidce? Co všechno předpověděl? Jak léčil své pacienty? E. Cayce nepředvídal jenom všechnu zkázu, ale také průběh světových událostí. Předvídal velké války i mír, krize, rasové bouře, dělnické nepokoje. Předvídal záležitosti, týkající se jednotlivců i národů..... Co nás čeká na konci tohoto století? Jeden z nejslavnějších bestsellerů o nejznámějším jasnovidci 20. století.