Výkřiky do tmy

Založil Pedrito, 2025-01-26 12:47

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

Petra

Z vyprávění vím, že hodně návštěvníků Tomášových neměli rádi Mílu ani Miloše. Tak není moc udivující, když začali dokonce spekulovat, že Miloš nebude opravdovým synem Eduarda Tomáše. Napomáhal tomu fakt, že se narodil dříve, než se Tomášovi mohli vzít.

Miloš píše, že se otec bolestně rozváděl. Pokud vím, tak za komunistů nebyla nevěra důvod k rozvodu a třeba se bývalá paní Tomášová po ca. 20letém manželství s dvěma dětmi moc rozvádět nechtěla. Jestli k tomu nakonec napomohlo to, když jí manžel řekl, že už čeká/má dítě s jinou ženou, zůstává otázkou. Třeba se naopak chtěla mstít - kdoví.  Z vyprávění Eduarda Tomáše vyplývá, že na jeho "duchovní" setkávání s Mílou reagovala posměšně - když mu např. Míla vytvořila při setkání "bouli - vajíčko" na hlavě.
K rozvodu muselo tedy dojít velmi pozdě, když se mohli vzít, až ve třech letech Miloše.

Mně naopak všechno do sebe logicky zapadá a potvrzuje, že Miloš je synem Eduarda Tomáše - dvě bezdětná Mílina manželství a pak ten - již jistě nečekaný - zázrak = početí Miloše = dva magnety přitáhovány k sobě (tak to popisuje Eduard Tomáš) a navíc měl Eduard podle HDS kanál plození. To byl důvod k tomu zázraku, že se Míla Tomášová mohla stát konečně maminkou - i když jinak za velmi nepříznivých okolností - oba byli v manželstvích s někým jiným.

Přestože mně Miloš není nějak zvlášt sympatický, tak ho moc lituji, že mu lidé chtějí upřít tátu, na kterého je jistě velmi hrdý - na nejslavnějšího českého mystika. Mne by to velmi bolelo, kdyby se mi někdo snažil dokazovat, že můj táta není můj táta - vždyt jsem tak strašně ráda, že právě on je můj táta.

Lidé si zřejmě neuvědomují, jak mohou svými spekulacemi a drby druhým ubližovat. Nebo je jim to jedno?  :smilie_confused_dontknow: 


Petra

Citace od: Miroslav kdy 2025-03-20 09:33No a údajně je Miloš paní Míly z předchozího manželství - já se na to neptal, automaticky jsem předpokládal, ža je synem obou Mily i Eduarda.


Zřejmě ti v přítomnosti Tomášových dobře fungovala intuice, a tak tě tenkrát ani nenapadlo se podílet na nějakých spekulacích, že Miloš není syn pana Tomáše. 

Petra

Pokud ani Míla, ani Eduard Tomáš někomu zcela konkrétně neřekli, že Eduard Tomáš není otcem Miloše, nebo pokud Miloš to někomu neřekl, tak to jsou všechno jen nesmyslné spekulace a drby.

A fakt mne velmi udivuje, že se na tom začal podílet i Miroslav.

"Údaj", že Tomášovi spolu začali žít, až když byly Milošovi tři roky, není údajem, že Miloš není Eduardovým synem.

Miroslav

Citace od: Petra kdy 2025-03-24 08:37Pokud ani Míla, ani Eduard Tomáš někomu zcela konkrétně neřekli, že Eduard Tomáš není otcem Miloše, nebo pokud Miloš to někomu neřekl, tak to jsou všechno jen nesmyslné spekulace a drby.

A fakt mne velmi udivuje, že se na tom začal podílet i Miroslav.

"Údaj", že Tomášovi spolu začali žít, až když byly Milošovi tři roky, není údajem, že Miloš není Eduardovým synem.

Myslím že to moc dramatizuješ a že v podstatě o nic nejde, a je-li zde otázka a dvě odpovědi - tvrzení, přitom pravdivé může být jen jedno, tak proč se nezeptat, co o tom kdo ze zdejších ví nebo si myslí a na základě čeho.
To nejsou žádné spekulace ani drby, naopak způsob jak nějaké spekulace a drby zastavit - vyjasnit.

Je fakt, pokud si vzpomínám, že žádný jiný muž se neobjvoval, že by měl nárok na styk s Milošem.

Možná je to početí zamlženo proto, aby to některé lidi třeba nepohoršovalo - nevěra, mimomanželský styk a podobně, což se přece nesluší a podle něčích kriterií by to Tomášovi pro něj diskvalifikovalo.
Ale pak to logicky může vést k dohadům, když to není jasně řečeno.
Možná z podobných důvodů se třeba v křesťanství traduje to neposkvrněné početí.


durodara

Citace od: Evulína kdy 2025-03-24 07:41Nevím, jak tě má odpověď uspokojí nebo neuspokojí.
Na jasně položenou otázku, v našem případě otázku Miroslava, co si myslíme o tom, že Miloš není biologickým synem Eduarda, očekávám jasnou odpověď, třeba i takovou, že nevím, nebo tohle jde tak nějak mimo mě, nebo ... atd.
Nemám ráda a to skutečně ne vytáčky, otáčky, já tomu říkám mlžení.
To je pro mě něco jako červený hadr pro býka.

Podívej, Petra si myslí, že Miloš je biol. synem Eduarda, já si myslím, že není, Miroslavovi žena si to myslí také, Miroslav neví a proto se ptá, není na tom nic špatného, na žádném tom názoru a pak do toho vstoupíš ty se svou paralelou, příběhem, který sice neodpovídá dějové lince, době, zato je ze světa (tvého světa) o předurčenosti. Vlastně taková pohádka..., co tím chce pohádkář říci? Vše je jinak, než jak se nám zdá...
I tato "pohádka" jde uvést, napsat trochu jinak, pro děti, které jsou zvyklé uvažovat a žít v racionálním světě. A pokus mají prostor, otevřou se tomu pohádkovému příběhu, který občerství jejich duši, protože kouzla a čáry v pohádkách vždy vedou k naplnění.
A o ně jde až na prvním místě 🙂

Takže zpátky do světa rácia.
Miroslave, stále si myslím, že Miloš není biologickým synem Eduarda. 🙂
Ale ...

A že zdravím tvou ženu 🙂

Pokud jde o to, zda Eduard je biologickým otcem Miloše (netuším ale stále, proč je to pro tebe životně důležitá otázka), už máš mé prohlášení, že já mám jistotu, že je. Klidně ti to budu opakovat stále a stále. Mám to přímo od obou rodičů, přičemž Eduard to jednoznačně potvrdil jako první a tak asi půl roku poté, to potvrdila v jednom povídání i Míla...

Docela mně napadlo, že s tvou umanutostí byste měli vznést polemiku, zda biologickou matkou je Míla...


Evulína

Citace od: durodara kdy 2025-03-24 09:29
Citace od: Evulína kdy 2025-03-24 07:41Nevím, jak tě má odpověď uspokojí nebo neuspokojí.
Na jasně položenou otázku, v našem případě otázku Miroslava, co si myslíme o tom, že Miloš není biologickým synem Eduarda, očekávám jasnou odpověď, třeba i takovou, že nevím, nebo tohle jde tak nějak mimo mě, nebo ... atd.
Nemám ráda a to skutečně ne vytáčky, otáčky, já tomu říkám mlžení.
To je pro mě něco jako červený hadr pro býka.

Podívej, Petra si myslí, že Miloš je biol. synem Eduarda, já si myslím, že není, Miroslavovi žena si to myslí také, Miroslav neví a proto se ptá, není na tom nic špatného, na žádném tom názoru a pak do toho vstoupíš ty se svou paralelou, příběhem, který sice neodpovídá dějové lince, době, zato je ze světa (tvého světa) o předurčenosti. Vlastně taková pohádka..., co tím chce pohádkář říci? Vše je jinak, než jak se nám zdá...
I tato "pohádka" jde uvést, napsat trochu jinak, pro děti, které jsou zvyklé uvažovat a žít v racionálním světě. A pokus mají prostor, otevřou se tomu pohádkovému příběhu, který občerství jejich duši, protože kouzla a čáry v pohádkách vždy vedou k naplnění.
A o ně jde až na prvním místě 🙂

Takže zpátky do světa rácia.
Miroslave, stále si myslím, že Miloš není biologickým synem Eduarda. 🙂
Ale ...

A že zdravím tvou ženu 🙂

Pokud jde o to, zda Eduard je biologicjýn otcen Miloše (netuším ale stále, přoč te to pro tebe životně důležitá otázka), už máš mé prohlášení, že já mám jistotu, že je. Klidně ti to budu opakovat stále a stále. Mám to přímo od obou rodičů, přičemž Eduard to jednoznačně potvdil jako první a tak asi půl roku poté, to potvrdila v jednom povídání i Míla...

Docela mně napadlo, že s tvou umanutostí byste měli vznest polemiku, zda biologickou matkou je Míla...


Ne, pleteš se.
Toto určitě není pro mě životně důležitá otázka :-), mám to podobně, jako Miroslav. Prostě se vznesla otázka a prostě jsem na ni odpověděla, odpovídám, jako ty, Petra, Miroslav. Stále se pitvá mrtvá žába :-)  Jako i nyní, v tomto okamžiku, když ti odpovídám.
No a co, že mám tvou odpověď. No a co, že to někde někdo říkal? Moje intuice mi říká, že není. A mohu se klidně plést. Nebo se nemusím plést, proč tvoje umanutost v tom, že si myslím, co si myslím?
A tak můžeme pokračovat doalelůja :-)

Mohli bychom vytvořit anketu, co si kdo myslí. Bylo by to rychlé a bylo by to, třeba, za námi, tohle téma.
Ano, je.
Ne, není.
Nevím.
Je i není.

Jak jsem už psala dříve, a psal to i Miroslav, několikrát, není to důležité. Zajímavé jsou naše reakce, i tvoje.
Nikdo z nás u toho nesvítil a tak je náš názor jen našim názorem...., nic víc....

Jednou píšeš o paralelním světě, vztacích, dárkem od Ježíška a pak se oháníš tím, že to máš od obou rodičů, kteří to potvrdili.

Citaceuž máš mé prohlášení, že já mám jistotu, že je. Klidně ti to budu opakovat stále a stále.
Umanutost jak hrom, pane sebejistý, sebestředný. Fakt jak ten Brouk Pytlík :-)
Ale kde by Ferda mravenec bez něho byl, bylo by mu když už nic, smutno ♥

durodara

Citace od: Evulína kdy 2025-03-24 09:39
Citace od: durodara kdy 2025-03-24 09:29
Citace od: Evulína kdy 2025-03-24 07:41Nevím, jak tě má odpověď uspokojí nebo neuspokojí.
Na jasně položenou otázku, v našem případě otázku Miroslava, co si myslíme o tom, že Miloš není biologickým synem Eduarda, očekávám jasnou odpověď, třeba i takovou, že nevím, nebo tohle jde tak nějak mimo mě, nebo ... atd.
Nemám ráda a to skutečně ne vytáčky, otáčky, já tomu říkám mlžení.
To je pro mě něco jako červený hadr pro býka.

Podívej, Petra si myslí, že Miloš je biol. synem Eduarda, já si myslím, že není, Miroslavovi žena si to myslí také, Miroslav neví a proto se ptá, není na tom nic špatného, na žádném tom názoru a pak do toho vstoupíš ty se svou paralelou, příběhem, který sice neodpovídá dějové lince, době, zato je ze světa (tvého světa) o předurčenosti. Vlastně taková pohádka..., co tím chce pohádkář říci? Vše je jinak, než jak se nám zdá...
I tato "pohádka" jde uvést, napsat trochu jinak, pro děti, které jsou zvyklé uvažovat a žít v racionálním světě. A pokus mají prostor, otevřou se tomu pohádkovému příběhu, který občerství jejich duši, protože kouzla a čáry v pohádkách vždy vedou k naplnění.
A o ně jde až na prvním místě 🙂

Takže zpátky do světa rácia.
Miroslave, stále si myslím, že Miloš není biologickým synem Eduarda. 🙂
Ale ...

A že zdravím tvou ženu 🙂

Pokud jde o to, zda Eduard je biologicjýn otcen Miloše (netuším ale stále, přoč te to pro tebe životně důležitá otázka), už máš mé prohlášení, že já mám jistotu, že je. Klidně ti to budu opakovat stále a stále. Mám to přímo od obou rodičů, přičemž Eduard to jednoznačně potvdil jako první a tak asi půl roku poté, to potvrdila v jednom povídání i Míla...

Docela mně napadlo, že s tvou umanutostí byste měli vznest polemiku, zda biologickou matkou je Míla...


Ne, pleteš se.
Toto určitě není pro mě životně důležitá otázka :-), mám to podobně, jako Miroslav. Prostě se vznesla otázka a prostě jsem na ni odpověděla, odpovídám, jako ty, Petra, Miroslav. Stále se pitvá mrtvá žába :-)  Jako i nyní, v tomto okamžiku, když ti odpovídám.
No a co, že mám tvou odpověď. No a co, že to někde někdo říkal? Moje intuice mi říká, že není. A mohu se klidně plést. Nebo se nemusím plést, proč tvoje umanutost v tom, že si myslím, co si myslím?
A tak můžeme pokračovat doalelůja :-)

Mohli bychom vytvořit anketu, co si kdo myslí. Bylo by to rychlé a bylo by to, třeba, za námi, tohle téma.
Ano, je.
Ne, není.
Nevím.
Je i není.

Jak jsem už psala dříve, a psal to i Miroslav, několikrát, není to důležité. Zajímavé jsou naše reakce, i tvoje.
Nikdo z nás u toho nesvítil a tak je náš názor jen našim názorem...., nic víc....

Jednou píšeš o paralelním světě, vztacích, dárkem od Ježíška a pak se oháníš tím, že to máš od obou rodičů, kteří to potvrdili.

Citaceuž máš mé prohlášení, že já mám jistotu, že je. Klidně ti to budu opakovat stále a stále.
Umanutost jak hrom, pane sebejistý, sebestředný. Fakt jak ten Brouk Pytlík :-)
Ale kde by Ferda mravenec bez něho byl, bylo by mu když už nic, smutno ♥

Myslím, že mateřství i otcovství je natolik kauzální "souvislost", že si nedovedu představit, že by to jakýkoli paralelismus mohl ovlivnit....

Ale - nechceš vložit fotku, jak ti syčí přehřátá pára z uší - už jen ta představa je pohled pro Bohy...

durodara

Citace od: durodara kdy 2025-03-24 09:46kauzální "souvislost",

Už si to Bardo Thedol alespoň "prolistuješ"? 

durodara

Citace od: durodara kdy 2025-03-24 09:51
Citace od: durodara kdy 2025-03-24 09:46kauzální "souvislost",

Už si to Bardo Thedol alespoň "prolistuješ"? 


P.S. - většina vydáni do roku 1980 je stejných - je to překlad Fráni Drtikola.

Petra

Citace od: Miroslav kdy 2025-03-24 09:24Myslím že to moc dramatizuješ a že v podstatě o nic nejde,

Jde. Je to v podstatě pomluva. Na způsob, co si ten Miloš myslí, vždyt ani není pravý syn Eduarda Tomáše.

Ale o něčem trochu jiném:

O tom, jak popisuje Eduard Tomáš setkání s Mílou. Tak to obvykle popisují "blíženecké duše". Ten okamžitý pocit sounáležitosti, společenství - který dává zapomenout všem společenským konvencím. Prostě dva magnety...a Miloš je na světě. :)

Petra

Citace od: durodara kdy 2025-03-24 09:29Docela mně napadlo, že s tvou umanutostí byste měli vznést polemiku, zda biologickou matkou je Míla...



Nebo ho v porodnici vyměnili.  :D

durodara

Citace od: Petra kdy 2025-03-24 08:12Z vyprávění vím, že hodně návštěvníků Tomášových neměli rádi Mílu ani Miloše.

Tak to mám na vlastní oči i smysly: Míla vždy vystupovala jako žena s nohama na Zemi, často pro slepé až jakoby v kontrastu k éterickými vesmírným proslovům Eduarda...
Pro ty distingované kamenné obličeje nábožně čekající na pokynutí "svého boha" - "ta paní z kuchyně" jim přímo rušila "jejich kruhy"...

Těch estrádních "umělců" bylo o mnoho víc, než těch, kteří u jejich vystoupení raději mlčeli...

Evulína

CitaceAle - nechceš vložit fotku, jak ti syčí přehřátá pára z uší - už jen ta představa je pohled pro Bohy...

durodara

Citace od: Petra kdy 2025-03-24 10:15
Citace od: durodara kdy 2025-03-24 09:29Docela mně napadlo, že s tvou umanutostí byste měli vznést polemiku, zda biologickou matkou je Míla...



Nebo ho v porodnici vyměnili.  :D

Jasně, a proto ve třech letech namaloval Ankh místo autíčka... Neblbni, jako tady téměř všichni...

Petra

Citace od: durodara kdy 2025-03-24 10:17Tak to mám na vlastní oči i smysly: Míla vždy vystupovala jako žena s nohama na Zemi, často pro slepé až jakoby v kontrastu k éterickými vesmírným proslovům Eduarda...


Mně je mnohem bližší projev Eduarda, který vůbec nevnímám jako vesmírný, eterický, než Mílin projev - který vnímám jako hodně nábožensky až svatouškovski zabarvený. To je mi dost cizí. Ale dovedu si představit, že to Eduardovi připomínalo jeho maminku.  :)